Informacje o wykładowcach SP Budowanie marki w praktyce

Kadra Wydziału Zarządzania AGH, trenerzy biznesu, konsultanci, eksperci firm szkoleniowych, marketerzy, zaproszeni praktycy, w tym w szczególności.

Agnieszka Servaas

Prezes Zarządu VIVE Management, sprawująca nadzór i kontrolę nad grupą
powiązanych ze sobą spółek VIVE Group, której jest współtwórcą. Odpowiedzialna za strategię zarządzania, konsolidację oraz stały rozwój spółek w Grupie. Dzięki jej zaangażowaniu, umiejętnemu doradztwu biznesowemu, doświadczeniu w budowaniu struktur oraz rozwojowi kanałów sprzedaży firma ma zasięg globalny i współpracuje z Klientami 70 krajów na całym świecie. Agnieszka Servaas ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu marki spółek Grupy VIVE i marki własnej. Jej domeną jest zarządzanie zmianą, implementacja nowych modeli biznesowych oraz
wspieranie rozwoju liderów w duchu przywództwa opartego o wartości.
Inicjatorka nurtu Textile Upcycling, jako formy przetwarzania wtórnego odpadów tekstylnych, w wyniku którego powstają produkty o wartości wyższej niż przetwarzane surowce.
Absolwentka Wydziału Mechanicznego Politechniki Świętokrzyskiej, Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyceny nieruchomości Politechniki Warszawskiej. Filantrop, zaangażowana w inicjatywy wspierające rozwój kobiet, dzieci i młodzieży oraz pomoc finansową dla niezwykłych talentów. Aktywnie wspiera Fundację VIVE Serce Dzieciom, Świętokrzyski Fundusz Lokalny, Małą Ligę Piłki Ręcznej, Fundację LifeSkills w Warszawie, Koalicję Prezesi-wolontariusze. Jest założycielką Fundacji Twin Light Education i honorowym członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Odznaczona Kapeluszem Filantropa i Srebrną Odznaką Związku Piłki Ręcznej. Prywatnie pasjonatka psychologii i rozwoju osobistego, podróży pozwalających odkryć nowe kultury, fanka piłki ręcznej, a nade wszystko kobieta pełna energii i kreatywności. Najważniejsze wartości na których buduje realizację ambitnych celów to przede wszystkim rodzina, jako fundament działania, a także budowanie relacji międzyludzkich i stały rozwój pracowników, bo jak mawia „tylko z najlepszymi można osiągnąć wszystko”.

Elżbieta Długosz-Truszkowska

Doświadczony trener, coach i doradca. Posiada wieloletnie doświadczenie
w projektowaniu i prowadzeniu projektów rozwojowych oraz wspierania organizacji w sytuacji zmiany. Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Studiów Podyplomowych z zakresu Zarządzania Personelem na AGH i Studiów Podyplomowych „Psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa” na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenerski w Zakresie Uczenia i Rozwoju „International Certificate in Training, Learning and Development” nadany przez Thames Valley University w Londynie. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu Zarządzania Personelem na Wydziale Zarządzania AGH oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka
licznych publikacji z dziedziny zarządzania personelem.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji trenerskich
i zarządczych związanych z  wykorzystywaniem wiedzy o dynamice funkcjonowania grup w zarządzaniu zespołem i organizacją. Prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej wyższego, średniego i niższego szczebla (dyrektorzy, kierownicy, mistrzowie, brygadziści, liderzy) jak również dla operatorów linii. Realizuje projekty doradcze z zakresu badania potencjału pracowników takie jak Development Centre i Assessment Centre.

Beata Tarczydło

Pracownik naukowo-dydaktyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie na stanowisku profesora AGH, kierownik Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem na Wydziale Zarządzania. Pasjonatka transferu wiedzy z nauki do praktyki, przedsiębiorca, doradca i trener z wieloletnim doświadczeniem biznesowym.
Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność marketing. Twórca konceptu merytorycznego studiów podyplomowych „Kreowanie doświadczeń klientów”. Autorka wielu programów szkoleniowych i projektów wdrożeniowych z zakresu zarządzania marketingowego. Uważny analityk praktyk z obszaru marketingu doświadczeń, m.in. wyznaczania ścieżek kreowania doświadczeń klientów
i innych interesariuszy dla kilku podmiotów rynkowych różnych sektorów
gospodarczych. Współpracuje z wieloma firmami, głównie Polski Południowej. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu własną firmą. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych: z zarządzaniem marką, w tym ukierunkowanych na budowanie jej niepowtarzalnego wizerunku oraz innowacyjnych działaniach marketingowych. W ostatnich paru latach szczególnie angażuje się w kreowanie doświadczeń powiązanych z markami. Bardzo interesują ją skuteczne wdrożenia działań z obszaru nowoczesnych koncepcji marketingowych, takich jak marketing doświadczeń, sensoryczny, gender marketing, neuromarketing, inbound marketing, event marketing, content marketing szczególnie na rzecz marek konkretnych obiektów rynkowych: osób, przedsiębiorstw, produktów, regionów, przedsięwzięć i innych strategicznych jednostek biznesu.
W życiu bardzo ważna jest dla niej rodzina, relacje międzyludzkie, poznawanie świata i metody doskonalenia umysłu. Autorka ponad stu artykułów naukowych, w tym zagranicznych i polskich, w znacznej części opublikowanych w ogólnopolskich wydawnictwach naukowych. Kierownik naukowego projektu badawczego w zakresie trendów w działaniach marketingowych.

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych: Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Pracowała z takimi klientami, jak:
Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert. Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie.

Jerzy Klimczak

Doświadczony praktyk biznesu (prezes Spółki MADONIS), mgr inż., absolwent WZ AGH. Od 25 lat praktycznie zajmuje się marketingiem i sprzedażą. Od 16 lat pełni funkcje zarządzające jako: dyrektor sprzedaży/operacyjny/naczelny/prezes. Doświadczenie w dużych polskich przedsiębiorstwach, koncernach międzynarodowych a także małych i średnich rodzinnych firmach: Polifarb Cieszyn S.A., Polifarb Cieszyn-
Wrocław S.A., SigmaKalon, Lakma Strefa, MOKATE Czech, Agrecol, Madonis. Członek Zespołu Projektowego (realizowanego przez Boston Consulting Group – BCG) przeprowadzającego fuzję dwóch największych Spółek giełdowych w branży farb i lakierów Polifarb Cieszyn S.A. i Polifarb Wrocław S.A.. Opracowanie a następnie wdrożenie strategii marketingowej i sprzedażowej dla marek: DEKORAL, DREWNOCHRON, DOMALUX, CIESZYNKA, SIGMA. Realizacja autorskiego projektu Firmowej Sieci Dystrybucji (sieć sklepów franchisingowych Studio Dekoral).
Przeprowadził jako organizator i trener ponad sto kilkadziesiąt szkoleń z zakresu aplikacji, marketingu i sprzedaży produktów.
Budował i zarządzał dużymi strukturami sprzedaży, marketingu oraz całymi jednostkami biznesowymi. Uczestniczył w projektach restrukturyzacji firm, przejęć jednostek biznesowych, fuzji oraz tworzeniu firm od podstaw. Współpracował przy realizowaniu projektów marketingowych związanych z markami: SIDOLUX, PERLUX, PRESEPTOL, MOKATE, LOYD, MINUTKA, AGRECOL, AROX, MILL clean, NUTKA.
Prezes Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Przemysłu Chemicznego
(zrzeszającego prawie 3000 członków z kilkudziesięciu zakładów chemicznych z całego kraju), Członek Polskiego Towarzystwa Chemicznego, członek Rad programowych czasopisma Chemik oraz miesięcznika „Przemysł Chemiczny” (najstarsze polskie czasopismo chemiczne, notowane na tzw. liście filadelfijskiej).
Współorganizator licznych konferencji i kongresów naukowych.
Współpracuje z uczelniami wyższymi i instytutami naukowymi w zakresie badań i rozwoju oraz realizuje wspólnie z nimi projekty w zakresie innowacyjnych rozwiązań. Współautor kilku zgłoszeń patentowych. Kierownik zespołów realizujących projekty współfinansowane ze środków UE (łączna suma dofinansowania zrealizowanych projektów to ok. 50 mln zł).
Zainteresowania: socjotechnika w budowaniu relacji międzyludzkich oraz
w budowaniu strategii marketingowych w biznesie. Najwięcej satysfakcji daje mu obecnie realizowany projekt – tworzenie multibrandowej firmy od podstaw, gdzie może wykorzystać całe dotychczas zdobyte doświadczenie. Wyznaje zasadę, że „pozytywne relacje w zespole realizującym
zadania” są warunkiem osiągania ponadprzeciętnych wyników i celów. W 100% praktyk biznesu. Zajęcia prowadzi wyłącznie na podstawie zdobytego doświadczenia.

Anita Proszowska

Absolwentka WZ AGH w Krakowie, dr inż. na stanowisku adiunkta w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem. Główne zainteresowania naukowe z obszaru marketingu to marketing międzykulturowy, analizowany w wymiarze narodowościowym w czasie realizacji pasji podróżniczej oraz w ujęciu społecznym w ramach analizy zachowań współczesnych konsumentów; szczególnym zainteresowaniem darzy zachowania i relacje interesariuszy imprez targowych, których marketingowy wymiar analizuje m.in. w ramach współpracy
z firmą Targi w Krakowie sp. z o. o.; na co dzień praktycznie weryfikuje skuteczność zasad marketingu wykorzystując jego strategie i techniki do przekonywania swoich synów do pozytywnych zachowań
i wartości; niestety ciągle z różnym skutkiem.

Ewa Prymon-Ryś

Dr inż. na stanowisku adiunkta na Wydziale Zarządzania AGH. Specjalizuje się w nietypowych obszarach marketingu: business-to-business, marketing usług ubezpieczeniowych, marketing organizacji non-profit… Posiada certyfikat profesjonalnego fundraisera i przeprowadza badania dotyczące „trzeciego sektora” oraz dzieli się swoją wiedzą w licznych publikacjach naukowych. Jest szczególnie czuła na punkcie obsługi klienta, dlatego przekonuje swoich studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, jak ważne jest przemyślane kreowanie doświadczeń klientów, bo każdy moment zetknięcia klienta z organizacją może być dla niej „testem prawdy”.

Adam Ryś

Absolwent Wydziału Zarządzania AGH. Z zamiłowania marketingowiec. Praca doktorska podejmowała problematykę wykorzystania badań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Oprócz prowadzenia zajęć dydaktycznych w macierzystej uczelni, współpracuje z markami takimi jak: Castorama, Lidl, Ikea.
Obszary zainteresowań naukowych: rozwój nowego produktu, badania marketingowe, e-marketing. Nie lubi zakupów tradycyjnych ale pokochał zakupy online, dlatego odkrywa zasady prawidłowego konstruowania sklepu internetowego.

Anna Kondak

Absolwentka Wydziału Zarządzania AGH, specjalność marketing, Mgr, pracownik Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem na stanowisku asystenta oraz doktorantka WZ AGH. Obserwatorka działań marek w mediach społecznościowych, od pojedynczych akcji do holistycznych kampanii komunikacji marketingowej. Dodatkowe zainteresowania naukowe obejmują marketing sensoryczny oraz kreowanie wartości dla interesariuszy.

Aleksandra Tarczydło

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, mgr. Pracownik Działu Marketingu Nowohuckiego Centrum Kultury, współtwórczyni bloga hiphuta.com. Entuzjastka Instagrama, blogosfery i sketchnotingu.

Michał Ostasz

Absolwent Wydziału Humanistycznego AGH, dziennikarz portalu Interia.pl.
Przez lata związany z tematyką gier wideo, obecnie jeden z redaktorów serwisu lifestyle’owego dla mężczyzn. Pisał dla magazynów LAG i Engarde oraz portalu gram.pl. Przez pięć prowadził audycję poświęconą kinematografii w Radiu17. W Interii od blisko siedmiu lat współtworzy serwis Menway, gdzie publikuje artykuły poświęcone popkulturze. Współprowadzi bloga Hip Huta o atrakcjach i wydarzeniach w Nowej Hucie oraz program Projektor Live z recenzjami filmów w serwisie YouTube.